معصومه آمره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به نیاز و مطالبه جدی بانوان منطقه دو در خصوص فضاهای اختصاصی ورزشی و تفریحی، افزود: به همین منظور در بودجه سال آینده احداث یک بوستان بانوان در این منطقه پرجمعیت شهر قم نهایی شده است. رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات […]

معصومه آمره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به نیاز و مطالبه جدی بانوان منطقه دو در خصوص فضاهای اختصاصی ورزشی و تفریحی، افزود: به همین منظور در بودجه سال آینده احداث یک بوستان بانوان در این منطقه پرجمعیت شهر قم نهایی شده است.

رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم اصل و اهمیت توزیع متوازن و عادلانه فضاهای سبز شهری را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: باید شرایطی در شهر ایجاد شود تا دسترسی و استفاده از فضاهای تفریحی و تفرجگاه ها به سهولت در دسترس تمام شهروندان قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه و جمعیت شهر قم را تشکیل می دهند، اظهار داشت: در برنامه ها، پروژه ها و اجرای تمام سیاست گذاری های شهری باید به پیوست های فرهنگی به خصوص خانواده و رفع نیازهای زنان از امکانات و خدمات شهری توجه لازم صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: ایجاد فضایی سالم با رویکرد اسلامی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط بانوان، تامین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده در محیطی امن از ضرورت‌های توسعه و احداث پارک بانوان در سطح شهر است.

ربیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم افزود: بوستان بانوان با زمانبندی مناسب می تواند مورد استفاده همه همشهریان قرار گرفته و ضمن افزایش استفاده از فضاهای سبز شهری موجب استفاده بهینه از این زیرساخت ها و امکانات شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: با توجه به حمایت شورای ششم از مطالبات بانوان امید می رود، شهرداری قم در سال پیش رو گام های موثرتری در حوزه نشاط اجتماعی زنان ، که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، بردارد.

وی در پایان با بیان اینکه تنها با توسعه و احداث پارک بانوان نمی‌توان مطالبات زنان را پاسخ گفت، اظهار داشت: باید نگاه حمایتی به حوزه زنان در ساختارهای مدیریتی جدی گرفته شود.