رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان چند خانه هندبال به این مجموعه اضافه شده است و این موضوع موجب می‌شود روند بهتری داشته باشیم. به دنبال افزایش خانه‌های هندبال‌ سطح استان برای افزایش کیفیت هستیم.

حسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در رابطه با شرایط هیئت هندبال استان اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته موفق شدیم چهار تیم لیگ‌برتری در بخش آقایان و یک تیم لیگ‌برتری و یک تیم در دسته یک در بخش بانوان داشته باشیم و در مجموع فعالیت خوبی در استان اصفهان داشتیم، اما با توجه به نحوه تیم‌بندی‌ها موفق نشدیم همه بازیکن‌های مدنظرمان را در تیم‌های استان اصفهان مشغول کنیم و این تفرقه باعث شد تیم‌های اصفهان در رده‌های اول و دوم قرار نگیرند.

وی افزود: سال گذشته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، سپاهان نوین و گیتی‌پسند به ترتیب در رده‌های اول، سوم و پنجم ایستاده بودند، اما سال جاری گیتی‌پسند و فولاد مبارکه سپاهان در بخش بانوان در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی ایستادند. در بخش بانوان نیز با توجه به رویکرد جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در تیم فولاد مبارکه سپاهان، این تیم موفق به کسب مقام چهارم شد. بومی‌گرایی و جوان‌گرایی در درازمدت می‌تواند پاسخگو باشد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان درباره ملی‌پوشان جوان و نوجوان حاضر در تیم پرواز بیان کرد: بازیکنان سرباز باید در تیم‌های نظامی بازی کنند و در این چندین سالی که تیم پرواز در لیگ‌برتر حاضر شده است، همیشه میان لیگ‌برتر و دسته‌یک شناور بوده است.

وی تصریح کرد: همیشه به دنبال بهتر کردن شرایط هستیم و هندبال در اصفهان روند خوبی را داشته است. سال گذشته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان میزبان مسابقات آسیایی بود و با دریافت این نوع میزبانی‌ها می‌توانیم باشگاه‌هایمان را از نظر زیرساخت آماده کنیم. در لیگی که گذشت میزبانی باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان نوین در این سالن به خوبی برگزار شد.

افتخاری ادامه داد: به دنبال کامل کردن استانداردهای خانه هندبال استان اصفهان هستیم، این مرکز از نظر کف‌پوش مناسب است، اما از لحاظ جایگاه تماشاچیان و رختکن‌ها جای کار دارد.

وی عنوان کرد: در سطح استان اصفهان چند خانه هندبال به این مجموعه اضافه شده است و این موضوع موجب می‌شود روند بهتری داشته باشیم. به دنبال افزایش خانه‌های هندبال‌ سطح استان برای افزایش کیفیت هستیم.