مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از برگزاری جشن‌ها و بازارچه‌ها در منطقه ۱۲ به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت اظهار کرد: برگزاری جشن عید غدیر، در عمل نشان‌دهنده پذیرش ولایت است.

وی با بیان اینکه عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است که باید باشکوه در جزیره هرمز با مشارکت مسئولان و مردم برگزار شود، افزود: ترویج فرهنگ غدیر برای نسل‌های آینده یک تکلیف است و آن‌ها را با حب ولایت و امیرالمؤمنین تربیت کنیم که دوستی اهل بیت انسان را از گمراهی نجات می‌دهد.

برگزاری ۷ جشن در ۷ محله منطقه ۱۲ اصفهان به‌مناسبت دهه کرامت

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برگزاری مراسمی همچون عید غدیر را ترویج‌دهنده نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: به‌مناسبت دهه ولایت و امامت ۷ شب در ۷ محله این منطقه با موضوعات عید غدیر و عید قربان در شهرک مهدیه، شهرک نگین، بوستان صدف، بوستان قدس، خیابان امین، بوستان ملت جشن‌هایی برگزار می‌شود.

رسالت ادامه داد: جشن بزرگ در میدان شهید علیخانی و شهرک کوثر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است که همه جشن‌ها ساعت ۸ شب با برنامه‌های ویژه عید غدیر و موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها همراه با اجرای تئاتر، قرعه‌کشی و اهدای جوایز است که شهروندان می‌توانند کارت‌های قرعه‌کشی را از فرهنگسراهای منطقه ۱۲ تهیه کنند.