کارگاه آموزشی پاسخگویی صحیح تلفنی ویژه کاربران سامانه ۱۲۲ برگزار شد.
در این دوره آموزشی تمام کارکنان سامانه ارتباط با مشتریان آبفای اصفهان با شیوه پاسخ گویی تلفنی موفق با شهروندان آشنا شدند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به این که وظفیه اصلی شرکت آب و فاضلاب تامین و توزیع آب شرب، جمع آوری ،انتقال و دفع فاضلاب است ، باید کاربران سامانه ۱۲۲ از اطلاعات دقیق و به روز در مورد فعالیت های شرکت برخوردار بوده و با استفاده از لحن و ادبیات مناسب به مردم پاسخ دهند.
مهرداد خورسندی گفت: برگزاری چنین دوره های آموزشی تخصصی در نهایت افزایش رضایت مردم را به دنبال دارد که این امر هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.