به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل کارگاه آموزشی بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی و سامانه ارتباط با مشتریان متیل که با همکاری شرکت بینالمللی مهندسی سیستمها و اتوماسیون (ایریسا) برگزار شد، اصول کار با این سامانهها تشریح شد.
هدف از راهاندازی این سامانه، تسهیل خرید مشتریان از محصولات مراکز خدماتی تابعه هلدینگ فولاد متیل و همچنین بازاریابی و فروش محصولات در محل کارخانه مشتریان است. به عبارت دیگر، ثبت سفارش بهصورت آنلاین و در محل برای مشتریان و توسط خود مشتری یا بازاریابان انجام میشود.
با راهاندازی این سامانه، امکان دسترسی مشتریان در سراسر کشورِ به تمامی محصولات فولادی موجود در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل فراهم میشود. همچنین مشتریان میتوانند علاوه بر خرید محصولات، درخواست خدمات موردنیاز خود را نیز در سامانه ثبت و نهایی کنند.
بهعلاوه با توجه به محدودیتهای موجود برای انتقال وجه و خرید نقدی، امکان خرید اعتباری نیز پیشبینی شده است و مشتریان میتوانند پس از اعتبارسنجی، از این امکان استفاده کنند.
در این بین سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان (CRM) نیز نقشی کلیدی را ایفا میکند و ارتقای سطح تعامل میان شرکتهای گروه فولاد متیل و مشتریان را به همراه دارد.
گفتنی است سامانه بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی (Market place) پیش از این در نمایشگاه فولاد کیش 1404 توسط سعید زرندی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه رونمایی شده بود.