دومین دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی رانندگان سازمان اتوبوسرانی با هدف تقویت اخلاق حرفهای، مدیریت استرس، بهبود روابط خانوادگی و مدیریت زمان، در راستای ارتقای کیفیت خدماترسانی به شهروندان در حال برگزاری است.
به گزارش پردیسان آنلاین،دومین دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی رانندگان سازمان اتوبوسرانی با هدف ارتقای توانمندیهای حرفهای و بهبود کیفیت خدماترسانی در حال برگزاری است.
این دوره شامل سرفصلهای متنوعی نظیر اخلاق حرفهای، مدیریت استرس، اخلاق در خانواده و مدیریت زمان است. همچنین از جمله موضوعات آموزش داده شده میتوان به روابط بینفردی، حل مسئله، خودآگاهی هیجانی، همدلی، استقلال و قاطعیتورزی اشاره کرد.
علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در بازدید از روند برگزاری این دورهها، تأکید کرد: اقدامات فرهنگی و آموزشی همواره از اولویتهای اصلی این سازمان بوده و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت خدماترسانی به شهروندان ایفا میکند.