رئیس ستاد سعید جلیلی در استان اصفهان از برپایی ۲۳۰ ستاد فرعی سعید جلیلی در استان خبر داد و گفت: طرح هر خانه یک ستاد در دستور کار است.

به گزارش پردیسان آنلاین، حسن مرادی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در نشست خبری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری در این دوره کاملاً متفاوت است چون اولاً زودهنگام برگزار می‌شود و حجم و فشار کار برای مجریان انتخابات بسیار زیاد است.

وی افزود: بر این اعتقادیم که رأی مردم حق‌الناس است و رعایت حق‌الناس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین امیدواریم در آن دنیا مدیون مردم نباشیم.

رئیس ستاد سعید جلیلی در استان اصفهان تصریح کرد: مستحضرید نخستین اقدامی که بعد از شهادت ریاست‌جمهور شروع کردیم می‌دانستیم ظرف ۵۰ روز باید انتخابات برگزار می‌شود، بنابراین جلساتی را با کسانی که اعلام آمادگی کرده بودند برگزار و برنامه‌ریزی‌ها انجام شد تا به کاندیدایی برسیم که تراز انقلاب اسلامی باشد و چنین رئیس‌جمهوری را به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر ملاک‌های عمومی اختصاصی در انتخاب ریاست‌جمهوری که هر جریان سیاسی مورد نظر قرار می‌دهد، کسی را انتخاب کنیم که جدای از پارامترهای عمومی ادامه دهنده راه دولت شهید رئیسی باشد، گام دوم در بحث ستادهای انتخاباتی این بود که در خصوص سازماندهی شورای مدیریت استان به شناسایی افرادی جهت کمیته‌هایی که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته بپردازیم که ۲۰ کمیته مشخص کردیم.

مرادی گفت: این چینش‌های سازمانی در شورای ستاد انجام شد و افراد بر حسب شرح وظایف آغاز به کار کردند، در گام سوم شناسایی عوامل اجرایی در شهرستان‌ها را با انتخاب رئیس ستاد شهرستان‌ها انجام دادیم و الان برای همه رؤسای ستاد شهرستان‌ها احکام صادر شده و کار را به صورت آتش به اختیار آغاز کردند و اکنون ستادهای مرکزی همه شهرستان‌ها فعال شدند.

وی اضافه کرد: گام چهارم هماهنگی با دستگاه‌های مجری انتخابات بود که انجام شد چون یک‌سری برنامه‌ها باید قبل از اجرا باید هماهنگی شود.

رئیس ستاد سعید جلیلی در استان خاطرنشان کرد: حدود ۲۳۰ ستاد فرعی در محلات در حال فعالیت هستند، بر این اساس طرح هر خانه یک ستاد و هر تلفن همراه یک ستاد را دنبال می‌کنیم.