فعال سیاسی اصولگراگفت: به نظر می‌رسد این مناظره یک بازی بین تیم مسئولان و تیم متشکل از مردم بود و برخی بازیکنان بیشتر سعی می‌کردند در خط دفاعی بازی کنند و کمتر به مطالبات مردم نگاه کردند.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به مناظره سوم انتخابات ریاست‌جمهوری در شب گذشته اظهار کرد: به نظر می‌رسد این مناظره یک بازی بین تیم مسئولان و تیم متشکل از مردم بود و برخی بازیکنان بیشتر سعی می‌کردند در خط دفاعی بازی کنند و کمتر به مطالبات مردم نگاه کردند.

وی افزود: برخی نامزدها تلاش می‌کردند تظاهر به حمله کنند، اما گل به خودی می‌زدند و کمتر توانایی این را داشتند که در مقابل سخنان رقیب بازی پیروزمندانه‌ای داشته باشند؛ برخی هم اصلاً نمی‌دانستند رئیس‌جمهور چه مسئولیتی دارد، مثلاً در مورد اینترنت از مسئولیت‌های رئیس‌جمهور بی‌خبر بودند؛ این در حالی است که رئیس‌جمهور باید قوانین را اجرا کند اما نامزدها وعده‌های توخالی می‌دادند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه نامزدها درباره مسئله حجاب از اختیارات رئیس‌جمهور بی‌خبر بودند، گفت: در رابطه با بحث زنان کمتر به واقعیت‌های جامعه پرداخته شد و برخی به گونه‌ای سخن می‌گفتند که انگار تاکنون در این مملکت مسئولیتی در شکل گیری وضعیت موجود نداشته‌اند؛ البته مردمی که نظاره‌گر بودند به ذهنشان می‌رسد که اگر این افراد توانایی داشتند، در دوران تصدی مسئولیت خود اثرگذار بودند.

وی ابراز کرد: اگر درباره خود افراد صحبت کنیم، پورمحمدی حرف‌های خوبی می‌زد و سعی می‌کرد در آفساید قرار نگیرد، اما سایرین به دنبال این بودند که گل بزنند، مثلاً زاکانی به دنبال این بود که دیگران چه می‌گویند تا از فرصت استفاده کند و گل بزند.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: قالیباف وسط میدان بازی بود و پایداری زیادی می‌کرد، اما نتوانست در این مناظره آن‌طور که باید به رقبا گل بزند، قاضی‌زاده هاشمی نیز بیشتر وسط میدانبازی می‌کرد تا به او پاس بدهند و گل بزند.

وی اضافه کرد: پزشکیان به دنبال این بود که از مناظره به نفع خود بهره بگیرد و بیشتر در نقش کسی بود که در خط حمله بازی می‌کند، اما نمی‌تواند گل بزند و امتیازی بگیرد.

فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: جلیلی بیشتر تلاش می‌کرد از بازی دیگران استفاده کند و تلاش می‌کرد وانمود کند که در حال بازی در زمین است؛ از طرفی مردم در جایگاه داور تلویزیونی بودند که می‌خواستند بازی این افراد را قضاوت کنند.