به گزارش روز شنبه پردیسان آنلاین از هیات بسکتبال قم، در ادامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور در گروه دوم از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دو تیم شیمیدر قم و صنایع هرمزگان در سالن بسکتبال آزادی به مصاف یک دیگر رفتند که این رقابت با برتری تیم شیمیدر به پایان رسید. شیمیدر قم کوارتر […]

به گزارش روز شنبه پردیسان آنلاین از هیات بسکتبال قم، در ادامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور در گروه دوم از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دو تیم شیمیدر قم و صنایع هرمزگان در سالن بسکتبال آزادی به مصاف یک دیگر رفتند که این رقابت با برتری تیم شیمیدر به پایان رسید.

شیمیدر قم کوارتر اول و دوم را با نتیجه یکسان ۲۲ بر ۱۱ به سود خود به پایان برد تا نیمه اول این رقابت را ۴۴ بر ۲۲ از آن خود کند.

برتری و بازی دست بالای نماینده قم در کوارتر سوم نیز ادامه یافت و شیمیدر ۲۵ بر ۱۲ در این کوارتر به برتری رسید و در کوارتر آخر نیز ۱۸ بر ۸ صنایع هرمزگان را زمین گیر کرد تا این رقابت را در نهایت ۸۷ بر ۴۲ به نفع خود به پایان برساند.

نماینده قم در بازی نخست خود در لیگ برتر با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد پدافند هوایی تهران گذشت و در دومین بازی نیز با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ تیم سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشته است، همچنین دیدار این تیم در هفته سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا لغو و به زمان دیگر موکول شده است.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.