رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه دولت الکترونیک و هوشمندسازی یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری قزوین بود گفت: بخشی از روند هوشمندسازی توسط شورا و شهرداری قزوین به انجام رسیده است و بخش دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پردیسان آنلاین از قزوین، علی فرمانی ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران نباید در شناسایی مسائل شهری، فرهنگی و اجتماعی نادیده گرفته شود، چراکه آن‌ها زبان گویای مردم و پل ارتباطی با دولت و به ویژه در شهرها با مجموعه مدیریت شهری و همچنین بازوان شورای اسلامی شهر محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین موضوعات مدیریت شهری، شفاف‌سازی درباره صورت‌های مالی، درآمدی و هزینه‌ای آن‌ها است، افزود: انجام این مهم بدون شک موجبات افزایش سطح رضایتمندی شهروندان می‌شود و شورای ششم شهرداری قزوین هم در راستای اجرا و رعایت این اصل مهم تمام همت خود را به کار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه دولت الکترونیک و هوشمندسازی یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهر قزوین بود، خاطرنشان کرد: بخشی از روند هوشمندسازی توسط شورا و شهرداری قزوین به انجام رسیده و بخش دیگر هم در کار قرار دارد.

فرمانی تاکید کرد: یکی دیگر از سیاست‌های شورای شهر تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهری است که شهرداری و شورای شهر قزوین در این زمینه به خوبی عمل کرده و همچنین بدهی کلان شهرداری به بانک شهر بود که با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری قزوین این اتفاق مهم پس از سال‌ها رقم خورد.

وی از جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار به عنوان یکی از مطالبات مهم و چند ساله مردم این شهر نام برد و گفت: با راه‌اندازی این میدان ۴۰۰ فرصت شغلی هم ایجاد می‌شود و امیدواریم با سرعت بتوانیم این موضوع و سایر برنامه‌های شورای ششم را نشان دهیم تا مردم از این خدمات هم بهره لازم ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با ذکر اینکه در دوره ششم شوراهای اسلامی و در شهرداری قزوین شاهد تفکرات فراجناحی بودیم، گفت: کم‌توجهی به رسانه ظلم به مردم است، چرا که رسانه‌ها با بصیرت‌افزایی در بین مردم می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

فرمانی اضافه کرد: امروز محکم ایستادیم و قول می‌دهیم که در راستای خدمت رسانی به مناطق کم‌برخوردار هم موفق عمل کنیم و امیدواریم با یاری یکدیگر به حل و مرتفع شدن مشکلات شهری کمک کنیم.