معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) هفت سقف خواهد داشت گفت: بتن‌ریزی سقف پنجم این پروژه در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) هفت سقف خواهد داشت گفت: بتن‌ریزی سقف پنجم این پروژه در حال انجام است.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خصوص وضعیت پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) واقع در مجاورت ساختمان بیمه اظهار کرد: این پارکینگ شش طبقه و یک طبقه سقف بام است که روی هم ۷ طبقه با ۳۵۰ دستگاه ظرفیت و ۱۷۵۰ متر مربع زیربنا است.

وی با اشاره به مبلغ ۵۶ میلیارد تومانی قرارداد اولیه این پروژه افزود: به دلیل محدودیت‌های اجرایی و شرایط ترافیکی معابر اطراف تنها در روزهای خاصی می‌توان بتن‌ریزی را روی پروژه انجام داد. این پارکینگ عمومی است و در حال حاضر پنجمین سقف آن به پایان رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به شکستگی ها و عمق پلان همسطح محدوده، روند اجرا طوری چیده شده که میتوان از دو جبهه کار را پیش برد.

حلوایی زاده گفت: رایزنی های متعددی با مجموعه استانداری قم داشته ایم تا بتوانیم با همراهی اداره کل تامین اجتماعی، اقدامات عمرانی را در دو جبهه پیش ببریم و با این کار شاهد اتمام اسکلت این پروژه تا پایان سال باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص سایر پروژه‌های در دست اقدام در منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خیابان حاج خداکرم سال گذشته روسازی یک سازه بتنی انجام شد. همچنین عملیات دکوپاژ بلوار شهید رجایی در انتهای گمرک و در کمربندی امام علی (ع) و موازی بلوار خداکرم تمام شد و در مرحله روسازی است.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه آسفالت معابر منطقه سه و شش در میان هشت منطقه شهری قم رتبه دو و سه را به خصوص اختصاص داده‌اند، گفت: طرح تقاطع اتصال بلوار شهید رجایی به کمربندی امام علی (ع) در منطقه سه شهرداری قم در دستور کار مطالعات و طراحی است.