پیشکسوت سپاهان گفت: صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن برخی بازیکنان جوان به سپاهان مطرح می‌شود که در تیم‌های خود بازیکنان خوب و جوانی هستند، اما بسیاری از این بازیکنان باید خود را در زمین برای سپاهان ثابت کنند تا مشخص شود که آیا جایگزین‌های خوبی برای این تیم هستند یا خیر؟

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: بازیکنانی در سپاهان حضور دارند که در پست خود جزو بهترین‌ها هستند و برخی از این بازیکنان به اجبار باید این تیم را ترک کنند.

وی افزود: احتمالاً امید نورافکن برای انجام خدمت سربازی به تیم ملوان خواهد پیوست، بنابر شنیده‌ها شهریار مغانلو، رامین رضائیان و پیام نیازمند نیز بازیکنانی هستند که پیشنهادهای خارجی دارند.

پیشکسوت سپاهان تاکید کرد: سپاهان باید جایگزین این بازیکنان را از بین بازیکنان خارجی پیدا کند، برای تیمی همچون سپاهان که باید برای قهرمانی بجنگد جایگزین کردن این بازیکنان کار بسیار دشواری است.

بهادرانی افزود: پیدا کردن جایگزین شرایط سختی دارد. دفاع کلاسیک و کناری خیلی خوبی در لیگ کشور نداریم و تعداد بازیکنان خوب در این پست انگشت‌شمار است، از طرفی بسیاری بازیکنان در یک تیم ستاره هستند، اما زمانی که به تیم بزرگ‌تری می‌روند کیفیت خود را از دست می‌دهند؛ در تیم‌های بزرگ بازیکن باید فشار روانی بیشتری را تحمل کند و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.

وی ادامه داد: هواداران سپاهان از بازیکنان این تیم انتظار کیفیت بالا دارند، اما در این تیم فشار بسیاری روی بازیکنان وجود دارد، به‌طور مثال سال گذشته اعرابی به سپاهان اضافه شد و در تیم سابق خود یک ستاره بود، اما در سپاهان تاکنون نتوانسته است کیفیت خود را بازیابی کند.

پیشکسوت سپاهان تصریح کرد: صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن برخی بازیکنان جوان به سپاهان مطرح می‌شود که در تیم‌های خود بازیکنان خوب و جوانی هستند، اما بسیاری از این بازیکنان باید خود را در زمین برای سپاهان ثابت کنند تا مشخص شود که آیا جایگزین‌های خوبی برای این تیم هستند یا خیر؟