شهروندان عنصر اصلی شهرداری بهعنوان دستگاهی شهروندمحور به شمار میروند، برنامهریزی و سرمایهگذاری با مشارکت شهروندی که نشات گرفته از نظرات و دیدگاههای ناظرین عملکرد مدیریت شهری بوده میتواند مسیر مناسبی در سهولت رفع موانع و مشکلات زیرساختی داشته باشد.
شهروندان عنصر اصلی شهرداری بهعنوان دستگاهی شهروندمحور به شمار میروند، برنامهریزی و سرمایهگذاری با مشارکت شهروندی که نشات گرفته از نظرات و دیدگاههای ناظرین عملکرد مدیریت شهری بوده میتواند مسیر مناسبی در سهولت رفع موانع و مشکلات زیرساختی داشته باشد.
به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری در جلسه هماندیشی کاربران سامانه ۱۳۷ منطقه و مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: سامانه۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده و هماینک شهروندان بدون مواجه و با هرگونه انتظار و خواستهای از سوی مبدأ اجرایی و بدون منت به خواستههای شهری خود خواهند رسید.
به گفته وی، سامانه ارتباط مردمی شهرداری با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولین مدیریت شهری بهمنظور تحقق سیستم واحد مدیریت شهری جهت وحدت عمل مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر در راستای افزایش ضریب رضایتمندی شهروندان، صرفهجوئی در امکانات، منابع انسانی و زمان از دغدغههای مناطق بوده که با آسیبشناسی مستمر و برنامه مدون گام بزرگی در توزیع عادلانه خدمات در پی دارد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه حیات اجتماعی انسانها مبتنی بر مشارکت است ادامه داد: مادامیکه مشارکت رخ ندهد، نهتنها تعالی و توسعه ناکارآمد است بلکه حیات اجتماعی نیز در معرض خطر است و این موضوع میبایست با ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و بحث مطالبه گری تحقق یابد.
وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل در ایام پایانی سال و آغاز سالی که همراه با مناسبتهای نیمه شعبان و سال نو و بیشترین حجم پیامهای شهروندان در زمینههای متنوع خدمات شهری بود ابراز کرد: اهمیت به تماسها و پیامهای شهری که بهعنوان ناظر بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری بوده میتواند نقش مؤثری در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان ایفا نماید و همکاران با جدیت و اهتمام بیشتر نسبت به پاسخگویی مناسب به درخواستهای واصله اقدام نمایند.
انتهای پیام/
Tuesday, 26 November , 2024