به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در این بازدید که مجید جعفریان رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت حضور داشتند، گفت: این بازدید بنا به تأکید مدیریت محترم […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در این بازدید که مجید جعفریان رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت حضور داشتند، گفت: این بازدید بنا به تأکید مدیریت محترم عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری مبنی بر پیگیری و رفع موانع و مشکلات واحدها در همه بخش ها انجام می شود. 

وی افزود: بازدید امروز نیز با این هدف صورت گرفته است تا از نزدیک مشکلات همکاران شنیده شده و جهت رفع آنها اقدام گردد. 

خاتونی در این بازدید ضمن احوالپرسی و گفتگو با همکاران و مشتریان، از تشکیل کارگروهی با ترکیب مسئولان، کارشناسان و نمایندگان شعب به منظور شناسایی و رفع موانع موجود در شعب سراسر کشور خبر داد.

وی همچنین با بررسی مشکلات همکاران در زمینه های مختلف و گفت و گو با مشتریان، خواستار معرفی و استفاده هر چه بیشتر از دستاوردهای فناوری بانک شده و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تأکید کرد.

 در این دیدارها، پیشنهادهایی توسط همکاران و مشتریان گرامی مطرح شد که جهت بررسی و بهره برداری لازم در دستور کار قرار گرفت.