به گزارش پردیسان آنلاین، بهرام سرمست صبح امروز و همزمان با نخستین روز فروردین و ایام نوروز از مراکز امدادی و خدماتی استانی و شهر قم ازجمله آتش‌نشانی، اورژانس، قرارگاه پلیس‌راه و مرکز کنترل هلال‌احمر بازدید کرد. وی در بازدید از ایستگاه شماره ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی که مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری […]

به گزارش پردیسان آنلاین، بهرام سرمست صبح امروز و همزمان با نخستین روز فروردین و ایام نوروز از مراکز امدادی و خدماتی استانی و شهر قم ازجمله آتش‌نشانی، اورژانس، قرارگاه پلیس‌راه و مرکز کنترل هلال‌احمر بازدید کرد.

وی در بازدید از ایستگاه شماره ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی که مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز حضور داشتند، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ایام عید نوروز اظهار داشت: در این ایام بسیاری از مردم در کنار خانواده‌ها حضور دارند ولی هستند کسانی که برای حفظ آرامش مردم در آماده‌باش کامل هستند.

استاندار قم با بیان اینکه نیروهای خدمت رسان و امدادی در ایام نوروز با توجه به افزایش حوادث غیرمترقبه در آمادگی کامل هستند، ابراز کرد: تقویت بنیه امدادی، خدماتی و اورژانسی بسیار با اهمیت است که نیاز به برنامه‌ریزی، حمایت و پشتیبانی برای سال آینده دارند.