کارشناس فوتبال گفت: در زمینه فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای فوتبال کم کاری صورت گرفته است و چنین مواردی در شأن لیگ حرفه‌ای نیست چراکه نه قابل درک است و نه چهره مطلوبی برای فوتبال حرفه‌ای کشورمان دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خصوص برگزاری لیگ بیست‌وچهارم اظهار کرد: برگزاری لیگ در شرایط ایده‌آل موجب می‌شود فوتبال دوستان با رغبت بیشتری مسابقات را دنبال کنند. با وجود اینکه لیگ‌برتر آغاز شده است، اما همچنان بعضی از ورزشگاه‌ها ما آماده برگزاری مسابقات نیست و این مسئله یک معضل بسیار بزرگ است.

وی افزود: اینکه لیگ حرفه‌ای ما ساده‌ترین زیر ساخت‌ها برای برگزاری مسابقات را ندارد جای تأسف است و در واقع این مسائل شایسته لیگ‌برتر ایران نیست. از نظر من در زمینه فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای فوتبال کم کاری صورت گرفته است و چنین مواردی در شأن لیگ حرفه‌ای نیست چراکه نه قابل درک است و نه چهره مطلوبی برای فوتبال حرفه‌ای کشورمان دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نقل و انتقالاتی که توسط تیم‌ها انجام شد تصریح کرد: تمام تیم‌ها تلاش خود را برای بهبود کیفیت و برطرف شدن نقاط ضعف تیمی به کار گرفتند، اما از نظر من جابجایی بازیکنان داخلی تغییرات چندانی را در باشگاه‌ها ایجاد نمی‌کند و در سوی مقابل بازیکنان خارجی تأثیر به‌سزایی روی عملکرد تیم‌ها دارند و از همین‌رو بسیار مهم است که مهره‌های با کیفیت جذب شوند.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام باشگاه‌هایی که دست به خرید بازیکن خارجی زده‌اند مهره‌های باکیفیتی را خریداری کرده باشند تا بتوانند به تیم خود کمک کنند.

درخشان درباره تغییرات تیم‌هایی همچون پرسپولیس و تراکتور بیان کرد: ابتدا باید به گاریدو فرصت داد و پس از آن در مورد عملکرد وی اظهار نظر کرد، تراکتور در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است، اما امیدوارم بتواند از این مهره‌ها به بهترین نحو استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری بازی‌ها با VAR به هر شکلی که هست باید در بهترین حالت خود باشد و در واقع در راستای رشد و ارتقای فوتبال این اتفاقات رقم بخورد.

کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: امیدوارم هر آنچه که فوتبال ایران برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز دارد هرچه سریع‌تر در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد تا فوتبال کشورمان از امکانات مطلوبی برای برگزاری بازی‌ها برخوردار باشد.

به گزارش پردیسان آنلاین، هفته اول از مسابقات بیست و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر از روز گذشته با انجام سه دیدار آغاز شد و امروز با برگزاری دیدارهای باقی‌مانده به پایان می‌رسد.