اکران گسترده تبلیغات محیطی در سطح شهر قم/برپایی پویش «۱۵۰۰ سال مهربانی» همزمان با هفته وحدت

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در ایام ربیع‌الاول و هفته وحدت گفت: با اجرای دو پویش مردمی و اکران گسترده تبلیغات محیطی، جلوه‌های شهری به یاد و نام پیامبر رحمت(ص) مزین شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در ایام ربیع‌الاول و هفته وحدت گفت: با اجرای دو پویش مردمی و اکران گسترده تبلیغات محیطی، جلوه‌های شهری به یاد و نام پیامبر رحمت(ص) مزین شد.

سید محمد حجار حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با تشریح برنامه‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ایام ربیع‌الاول و هفته وحدت اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، ۸۰۰ مترمربع بنرهای مناسبتی در سطح شهر اکران و با مشارکت مسجد مقدس جمکران، پویش صلوات با محور اکران اشعار و مضامین مرتبط در سطح شهر اجرایی شد.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته وحدت، ۹۵۰ مترمربع تبلیغات محیطی با مضامین همدلی و برادری مسلمانان نیز درسطح شهر اکران شد و پویش «۱۵۰۰ سال مهربانی؛ محمد(ص) دلیل وحدت» به‌صورت گسترده در سطح شهر به اجرا درآمده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه این پویش بر پایه مشارکت شهروندان طراحی شده ، خاطرنشان کرد: ضمن پوشش تبلیغات محیطی و اجرای عکاسی محیطی برای ثبت جلوه‌های شهری، بخش مسابقه نیزبرای این پویش پیش‌بینی شد تا خانواده‌ها و جوانان با ارسال آثار و همراهی در فضاسازی شهری، پیام مهربانی و وحدت را پررنگ‌تر کنند.

وی با تأکید بر رویکرد اجتماعی برنامه‌ها افزود: هدف ما آن است که شهروندان فقط مخاطب نباشند، بلکه به‌عنوان کنشگر فرهنگی در پویش‌ها حضور یابند و چهره شهر، آینه‌ای از محبت پیامبر رحمت(ص) و هم‌پیوندی امت اسلامی باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=329485

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: