معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی متخصص ویژه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: پاسخگویی مناسب نیازمند آشنایی دقیق با موضوعات شهری و قانونی است و اپراتورهای سامانه ۱۳۷ باید اطلاعات جامع و روشنی داشته باشند تا بتوانند توضیحات دقیق و شفافی به شهروند ارائه کنند.
به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی اصفهانیانمقدم امروز _شنبه شانزدهم فروردین_ با حضور در مجموعه سامانه ۱۳۷ ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاشهای صورتگرفته در سال گذشته، اظهار کرد: شهر قم به دلیل موقعیت مذهبی و فرهنگی خود، میزبان حجم بالایی از زائران و گردشگران مذهبی است و ارتقای کمی و کیفی سامانه ۱۳۷ یک ضرورت است.
وی افزود: پاسخگویی سریع، دقیق و باکیفیت به مطالبات این جمعیت گسترده از اولویتهای اصلی مدیریت شهری محسوب میشود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ با مدیریتی دقیق و پیگیر در مسیر تکریم ارباب رجوع و تحقق ارتباط بیواسطه میان شهروندان و مدیران شهری عمل میکند و رضایتمندی خوبی نیز حاصل شده و باید بتواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین خدمات را ارائه دهد.
اصفهانیان مقدم با اشاره به ضرورت هوشمندسازی و استفاده از فناوریهای مکانیزه در روند پاسخگویی خاطرنشان کرد: برنامهریزیهایی برای بهرهگیری از ظرفیتهای هوش مصنوعی و ارتقای مکانیزه فرآیندها در دست انجام است تا در سریعترین زمان ممکن بهترین خدمات به شهروندان و زائران ارائه شود.
وی با تأکید بر لزوم آگاهی و تسلط اپراتورهای سامانه ۱۳۷ نسبت به برنامهها و قوانین مدیریت شهری تاکید کرد: پاسخگویی مناسب نیازمند آشنایی دقیق با موضوعات شهری و قانونی است و اپراتورهای سامانه ۱۳۷ باید اطلاعات جامع و روشنی داشته باشند تا بتوانند توضیحات دقیق و شفافی به شهروند ارائه کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: بخش مهمی از تماسهای مردمی به مواردی بازمیگردد که از لحاظ قانونی ارتباطی با شهرداری ندارد، بنابراین آگاهی نیروهای ۱۳۷ از جنبههای حقوقی نیز حائز اهمیت است تا بتوانند راهنمایی درستی به شهروندان ارائه دهند و حقی از مجموعه شهرداری نیز ضایع نشود.
اصفهانیان مقدم با اشاره به ارزیابیهای صورتگرفته در ایام نوروز ۱۴۰۴ گفت: در پیک دوم ورود زائران به شهر، با وجود حجم بالای مسافران، شاهد رضایتمندی مردم در حوزههایی همچون نظافت شهری، آذینبندی، سیما و منظر، مدیریت پسماند و ارتقای ایمنی شهری بودیم.
وی افزود: این دستاورد نتیجه هماهنگی میان مناطق، سازمانها و سامانه ۱۳۷ بود و امیدواریم با استمرار این روند، سال به سال کیفیت خدمات به زائران و شهروندان ارتقا یابد.