سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار و آتش‌سوزی در منزل مسکونی موجب تخریب بخشی از مکان و سوختگی مردی ۵۲ ساله شد. روح‌الله فدایی بیان کرد: در پی تماس گرفته‌شده با آتش‌نشانی مبنی بر این انفجار در ساعت ۱۴:۲۹دقیقه امروز، ۲۷بهمن در خیابان ملاحبیب‌الله شریف، دو دستگاه خودرو از تیم‌های اطفای […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار و آتش‌سوزی در منزل مسکونی موجب تخریب بخشی از مکان و سوختگی مردی ۵۲ ساله شد.

روح‌الله فدایی بیان کرد: در پی تماس گرفته‌شده با آتش‌نشانی مبنی بر این انفجار در ساعت ۱۴:۲۹دقیقه امروز، ۲۷بهمن در خیابان ملاحبیب‌الله شریف، دو دستگاه خودرو از تیم‌های اطفای حریق از ایستگاه شماره ۴ این سازمان به طور فوری به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل، عملیات اطفای حریق را که کانون آن پارکینگ منزل مسکونی بود آغاز و عوامل ناایمن و حادثه‌ساز را از جمله مقداری ظرف بنزین از آن محل که به عنوان انبار استفاده می شد خارج کردند.

فدائی افزود:در پی شدت این انفجار درب پارکینگ به بیرون پرتاب و با یک ماشین پژو پارس برخورد و موجب خسارت به آن شد و همچنین سقف پارکینگ نیز تخریب و شیشه‌های برخی منازل همجوار شکسته شد.

وی اضافه نمود: در بررسی‌های اولیه علت شدت انفجار حادثه قابل تشخیص نبوده که به دست کمیته علت‌یابی سازمان اعلام خواهد شد.