به گزارش روز جمعه از روابط‌عمومی شهرداری قم، آیین تجلیل از خانواده شهید تازه تعیین هویت‌شده یادمان شهدای گمنام قم در یک فضای معنوی با حضور خانواده این شهید بزرگوار برگزار شد. پیکر شهید خسرو اصلانی در سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی، با وجود تلاش‌های انجام‌شده، به‌ عنوان شهید گمنام در مسجد اهل ‌بیت(ع)، واقع در […]

به گزارش روز جمعه از روابط‌عمومی شهرداری قم، آیین تجلیل از خانواده شهید تازه تعیین هویت‌شده یادمان شهدای گمنام قم در یک فضای معنوی با حضور خانواده این شهید بزرگوار برگزار شد.

پیکر شهید خسرو اصلانی در سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی، با وجود تلاش‌های انجام‌شده، به‌ عنوان شهید گمنام در مسجد اهل ‌بیت(ع)، واقع در جنب عوارضی آزادراه قم ـ تهران در شهر قم دفن شده بود، اما با شناسایی پیکر وی پدر و مادرش، پس از سه دهه چشم‌انتظاری بر سر مزار مطهرش حاضر شدند. 

شهید خسرو اصلانی فرزند حیدر، متولد ۱۳۴۵ از اصفهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

مراسم استقبال از حضور پدر و مادر و سایر بستگان شهید خسرو اصلانی با حضور جمعی از مردم ولایتمدار قم، مدیران شهرداری و مسئولان استانی برگزار شد.  /