به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا نجاتی با بیان اینکه از کسب مدال برنز در صربستان خیلی خوشحالم گفت: امیدوارم توانسته باشم دل مردم ایران را شاد کنم و خوشحالم که دست خالی به ایران باز نخواهم گشت. عضو تیم ملی کشتی فرنگی امید با اشاره به اینکه تازه به این وزن از کشتی آمده افزود: […]

به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا نجاتی با بیان اینکه از کسب مدال برنز در صربستان خیلی خوشحالم گفت: امیدوارم توانسته باشم دل مردم ایران را شاد کنم و خوشحالم که دست خالی به ایران باز نخواهم گشت.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی امید با اشاره به اینکه تازه به این وزن از کشتی آمده افزود: امیدوارم به مرور زمان آمادگی بالاتری در این وزن کسب کنم و بتوانم مدال‌های خوش رنگ تری در آینده به دست بیاورم.

گفتنی است علیرضا نجاتی در رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در رده سنی امید، با ۳ برد و یک باخت صاحب مدال برنز مسابقات شد.

این کشتی گیر قمی در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در رده سنی امید در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نجاتی در این مرحله مقابل لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار برابر گئورگی تیبیلوف از روسیه قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) نیز رقابت‌های محمدجواد رضایی و امیرعلی عبدی از قم نیز در این مسابقات مشخص خواهد شد.