امروز شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۳ محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، اطلاعیه امروز بورس کالا بیانگر عرضه ۱۳ محصول فولادی به میزان ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۵۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا است.

بر این اساس امروز ۴۰ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۵۷ هزار و ۷۴ ریال عرضه می‌شود. هرچند قیمت این محصول ۱۰.۶ درصد رشد داشته اما میزان عرضه نسبت به هفته گذشته با کاهش ۱۹ درصدی روبه رو است.

امروز همچنین ۱۱ هزار و ۵۰۶ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۴۳ هزار و ۹۸۰ ریال در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که نشان از رشد ۴٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

سهم میلگرد آلیاژی نیز در بورس کالای امروز ۵۳ هزار تن است که با قیمت پایه ۳۰۵ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه می‌شود و این میزان نشان از افت ۱٫۳ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

در ادامه، میلگرد کلاف و تیرآهن هر کدام به ترتیب به میزان ۱۶ هزار و ۴۹ تن و ۶ هزار و ۴۸۷ تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۲۸۵ هزار و ۷۸۶ ریال و ۲۹۶ هزار و ۴۵۸ ریال خواهد بود.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی و سنگ آهن کلوخه، امروز به ترتیب ۳۲۰ هزار تن و ۲۰۰ هزار تن از این محصول را به ترتیب با قیمت‌های پایه‌ی ۱۳ هزار و ۷۴۲ ریال و ۶ هزار و ۷۳۰ ریال عرضه خواهند کرد.

در ادامه، کنسانتره سنگ آهن با افزایش ۴ درصدی حجم عرضه، امروز به میزان ۶۵۰ هزار و ۳۰۰ تن عرضه خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۳۶ هزار و ۵۷۱ ریال خواهد بود که از افت ۱٫۱ درصدی قیمت این محصول حکایت دارد.

همچنین، ۷۲۴ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت ۵۱ هزار و ۱۳۶ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که علاوه بر افزایش یک درصدی حجم عرضه، رشد ۱٫۷ درصدی قیمت پایه را نیز برای محصول شاهد هستیم.

همچنین آهن اسفنجی با ۲۴۶ هزار تن عرضه با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۳۲۹ ریال امروز عرضه می‌شود.

در همین حال، ورق سرد خودرو به میزان یک‌هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۳۷۱ هزار و ۷۵۶ ریال خواهد بود که نشان از ثبات قیمت پایه و کاهش ۲۳ درصدی حجم عرضه این محصول دارد.

همچنین، ۱۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو با قیمت ۴۴۶ هزار و ۳۸۳ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که از افت ۱٫۵ درصدی قیمت پایه این محصول حکایت دارد.

در همین حال، مشتریان می‌توانند ۵۰ هزار و ۱۶ تن ورق گرم را با همان قیمت پایه هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال در خریداری کنند.