نصرالله بازگیران روز پنجشنبه در گفت و گو با پردیسان نوین بیان کرد: مطابق بخشنامه وزارتی امتحانات پایه نهم و دوازدهم بصورت حضوری باید برگزار شود. وی با بیان اینکه در خواست برگزاری غیر حضوری این امتحانات از طرف معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش پذیرفته نشده اظهار داشت: بر اساس بخشنامه، سنجش صحیح دانش آموزان پایه […]

نصرالله بازگیران روز پنجشنبه در گفت و گو با پردیسان نوین بیان کرد: مطابق بخشنامه وزارتی امتحانات پایه نهم و دوازدهم بصورت حضوری باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه در خواست برگزاری غیر حضوری این امتحانات از طرف معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش پذیرفته نشده اظهار داشت: بر اساس بخشنامه، سنجش صحیح دانش آموزان پایه نهم در هدایت تحصیلی آنها تاثیر گذار است و امتحانات باید بصورت حضوری برگزار شود.

بازگیران ادامه داد: در این راستا دستورالعمل های رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به تمامی روسا، معاونان و دبیرخانه ها جهت فراهم شدن شرایط لازم ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: براین اساس برگزاری امتحانات با تراکم بالای جمعیت دانش آموزان ممنوع است و مدیران باید اقدام به برگزاری امتحانات با جمعیت کم کنند.

وی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان در اولویت برگزاری امتحانات است و با  هرگونه بی تدبیری کوتاهی در برگزاری امتحان با رعایت پروتکل های لازم برخورد می شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: شهرستان های با وضعیت قرمز ابتلا به کرونا می توانند برگزاری امتحانات را به مدت یک هفته با تاخیر برگزار کنند.

بازگیران بر لزوم تعامل والدین و مدیران مدارس در جهت برگزاری سالم امتحانات و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

اکنون از مجموع ۳۲۰ هزار دانش آموز لرستانی ۲۰ هزار نفر در پایه نهم تحصیل می کنند.