حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با وی، اظهار داشت: با تلاش کارکنان خدوم انتظامی امید می رود آمار قاچاق کالا تا پایان سال روند کاهشی را داشته باشد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: امروز فضای مجازی، در حال تغییر دادن […]

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با وی، اظهار داشت: با تلاش کارکنان خدوم انتظامی امید می رود آمار قاچاق کالا تا پایان سال روند کاهشی را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: امروز فضای مجازی، در حال تغییر دادن واقعیت‌ها است و باید گفت زندگی واقعی بشر متاثر از فضای مجازی شده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: تنها اسم این فضا، مجازی است، در حالی که مدیریت زندگی مردم در دستان آن قرار دارد، بنابراین کنترل این فضا نقش موثری در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پرچمدار اقتدار اجتماعی است گفت: عملکرد خوب نیروی انتظامی در اتفاقات سال گذشته، نشان از مدیریت خوب این مجموعه در استان همدان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان یادآوری کرد: سال گذشته با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت نیروی انتظامی توانست با موفقیت ماموریت های محوله را به پایان رساند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: عملکرد خوب پلیس در آبان ماه سال گذشته موجب شد که هیچ گونه اتفاق و حادثه ای پس از افزایش نرخ بنزین در این مقطع رخ ندهد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری همه افراد در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: پلیس در این ایام حساس و سخت در مبارزه با بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان همچنین ضرورت بازنگری در حقوق و مزایای کارکنان و سربازان نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار داد.