اقدامات مشاوره‌ای برای مددجویان تحت حمایت در زمان کرونا

محمد هادی سیف در گفتگو با خبرنگار پردیسان نوین با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان تهران در زمینه مشاوره به جامعه هدف در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: این مشاوره‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل نکات بهداشتی و همچنین به صورت تلفنی انجام شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان و شامل همه موضوعات مشاوره‌ای و روانشناختی است که از زمان شیوع ویروس کرونا آغازشده و همچنان ادامه دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران به دیگر اقدامات انجام شده مشاوره‌ای برای مددجویان اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره تلفنی جهت مداخله در بحران و کاهش اضطراب خانواده، تعامل با مراکز مشاوره تخصصی برون سازمانی طرف قرارداد جهت ارائه خدمات تخصصی روانشناختی رایگان تلفنی به جامعه تحت حمایت و همکاران از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.

سیف اضافه کرد: در همین رابطه به روز رسانی دانش تخصصی مشاوران در زمینه نوین‌ترین شیوه‌های مداخله در بحران به روش مجازی، نصب بنر و پیام‌های مشاوره در سطح ادارات کمیته امداد استان تهران با محوریت مثبت اندیشی و حمایت‌های اجتماعی و همچنین پیگیری ویژه مخاطبین در معرض خطر آسیب‌های روحی و دارای اختلالات مزمن به صورت مدون نیز انجام شده است.

سیف یاد آور شد: از، ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۰۰ نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای تلفنی و حضوری بهره مند شده اند.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=42747

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: