به گزارش پردیسان آنلاین، با پیگیریها از سال گذشته و با آغاز سال ۱۴۰۰، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطهگذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راهاندازی شد. این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماسهای مردمی این امکان را میدهد که آدرس محل درخواستهای شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و […]
به گزارش پردیسان آنلاین، با پیگیریها از سال گذشته و با آغاز سال ۱۴۰۰، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطهگذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راهاندازی شد.
این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماسهای مردمی این امکان را میدهد که آدرس محل درخواستهای شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و مشاهده کنند و به مدیران نیز در گزارشات تحلیلی آدرسهای دقیق مطالبات مردمی را نشان میدهد.
گفتنی است پیشازاین در موضوعاتی مانند نظافت شهری، آبگرفتگی معابر، لکهگیری آسفالت و … شمارش پیامها انجام میشد که با اضافه شدن این سرویس، میتوان پیام شهروندان و میزان تقاضای آنان در هر منطقه را دقیقتر پیگیری کرد.
همچنین این سامانه در کنار کاهش مدتزمان ثبت پیام سبب برنامهریزی و اثربخشی اقتصادی بسیار مؤثر در مجموعه شهرداری خواهد شد.
سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرداری بهمنظور اطلاع، بررسی و رفع مشکلات شهری و درخواستهای شهروندی در حوزههای مختلف است.**
Monday, 29 July , 2024