افزایش ۲۰ درصدی تماس با اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

غلامحسین حقدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین افزود: در فروردین ماه امسال ۲۲ هزار تماس تلفنی با این سامانه برقرار شد که تنها ۴۵ درصد تماس‌ها مرتبط با شرح وظایف بهزیستی بود و 
 از مجموع این تماس‌ها ۱۰ درصد مربوط به ویروس کرونا بود.

وی ادامه داد: همکاران مشاور ما در خط ۱۲۳ به ۷۸ درصد تماس‌ها از طریق ارائه مشاوره پاسخ دادند، ۱۰ درصد تماس‌ها را به سایر ارگانها ارجاع  دادند و ۱۲ درصد تماس‌ها نیز به مبادی درون سازمانی بهزیستی ارجاع داده شد.

 معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به عناوین قابل بررسی و رسیدگی به اختلافات حاد خانوادگی اشاره و بیان کرد: همسرآزاری، کودک آزاری، سالمندآزاری، اقدام به خودکشی، افکار خودکشی، روابط نامشروع، فرار از منزل، دعواهای حاد خانوادگی و کودکان خیابانی از جمله این موضوعات بودند.

حقدادی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با چنین مواردی، وقوع آن را از طریق شماره تلفن ۱۲۳ برای رسیدگی فوری به سامانه اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اطلاع دهند. 

افزون بر ۳۶۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش حمایتی و خدمات سازمان بهزیستی هستند. 

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=72132

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: