مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با اعلام تشدید بازرسی بر اقلام تنظیم بازار در طرح «شمیم ماه مهر» گفت: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان علاوه بر برخورد قانونی، از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.

به گزارش پردیسان آنلاین و به نقل از وزارت جهادکشاورزی، مسعود امرالهی با تاکید بر تشدید طرح‌های نظارتی وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: طرح «شمیم ماه مهر» با قدرت از سوی دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود و متخلفان، طبق قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح «شمیم ماه مهر»، بازرسان جهاد کشاورزی با رصد نظارتی، توزیع گوشت تنظیم بازار توسط شرکت بسته‌بندی گوشت را شناسایی کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی، حجم این تخلف را قابل توجه دانست و گفت: شرکت متخلف حدود ۶۰ تن گوشت تنظیم بازار را خارج از شبکه رسمی توزیع کرده بود که پس از شناسایی و اعمال قانون با تشکیل پرونده تعزیراتی به ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال به تعزیرات معرفی شد.

امرالهی هشدار داد: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان ضمن برخورد قانونی از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.