حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به افتتاح پروژه عمرانی امحاء پسماندهای ویژه در استان اصفهان اظهار کرد: فاز دوم کارخانه پسماند ویژه صنایع با عنوان «رهپویان صالح» در شهرستان هرند با اعتبار بالغ ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. وی افزود: با افتتاح این کارخانه پسماند ویژه […]

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به افتتاح پروژه عمرانی امحاء پسماندهای ویژه در استان اصفهان اظهار کرد: فاز دوم کارخانه پسماند ویژه صنایع با عنوان «رهپویان صالح» در شهرستان هرند با اعتبار بالغ ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این کارخانه پسماند ویژه اعم از صنعتی و غیرخانگی به این منطقه حمل می شود و به روشهای علمی سوزانده می شود تا خاکستر پسماند در لندفیل ها دفع  شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: به دنبال این هستیم که پسماندهای بیمارستانی هم به این روش دفع و امحاء شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح کارخانه پسماند ویژه در شهرستان هرند گام مهمی در حفظ محیط زیست کشور است، تصریح کرد: با این روش هرگونه پسماند به غیر از خانگی که از آن به عنوان پسماند ویژه یاد می شود امحاء می شود.