شهردار قم با صدور احکامی جداگانه اعضای ستاد بزرگداشت روز قم را منصوب کرد.

شهردار قم با صدور احکامی جداگانه اعضای ستاد بزرگداشت روز قم را منصوب کرد.

به گزارش پردیسان آنلاین، طی احکامی از سوی سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و رئیس ستاد بزرگداشت «روز قم»، اعضا شواری برگزارکننده این رویداد منصوب شدند.

بر اساس این گزارش سیدجواد صحرایی نائب‌رئیس ستاد، سیدمحمد موسوی‌منش دبیر ستاد، مهدی کلانترزاده دبیر اطلاع‌رسانی ستاد، نرجس نیازمند عضو ستاد و محمدجواد مختاری مدیر اجرایی ستاد به عنوان اعضای هسته مرکزی و مدیریتی ستاد بزرگداشت «روز قم» منصوب شدند.

در احکام فوق، ضمن تقدیر از عوامل اجرایی رویداد ابراز امیدواری شده تا با هم‌راهی و هم‌افزایی دستگاه‌های استان، زمینه برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد فراهم آید.
در بخشی از احکام صادره از سوی دکتر سقائیان‌نژاد آمده است:
همسان‌سازی توان و تعهد و تجمیع و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود فرهنگی در شناساندن شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س)به زائران و مجاوران، تبیین دست آوردهای مدیریت شهری، شناساندن تاریخ هفت هزارساله قم و میراث ملموس و ناملموس آن، پاسداشت تاریخ و فرهنگ اسلامی ایرانی شهر، تقویت هویت اجتماعی و افزایش احساس تعلق بیشتر شهروندان به محیط زندگی، افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل و چالش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با برگزاری رویدادها در سطح استانی، ملی و بین‌المللی مورد تأکید و انتظار است.
این احکام در مراسم رونمایی از پوستر روز قم توسط شهردار به اعضای ستاد بزرگداشت روز قم اهدا شده است.