به گزارش پردیسان آنلاین، قاسم طالبی در جلسه شورای ترافیک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به مراحل اجرای پارکومتر هوشمند در قم، اظهار داشت: مبنای عملکرد سیستم‌های جدید پلاک خودروها بوده و با استفاده از دوربین‌هایی که روی ماشین‌ها سوار است هر نیم ساعت یک‌بار از پلاک خودرو عکس گرفته […]

به گزارش پردیسان آنلاین، قاسم طالبی در جلسه شورای ترافیک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به مراحل اجرای پارکومتر هوشمند در قم، اظهار داشت: مبنای عملکرد سیستم‌های جدید پلاک خودروها بوده و با استفاده از دوربین‌هایی که روی ماشین‌ها سوار است هر نیم ساعت یک‌بار از پلاک خودرو عکس گرفته می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به حذف کارت پارک در سیستم جدید، افزود: در این سیستم جدید کارت اشتراک حذف‌شده و هزینه پارک از طریق اپلیکیشن پرداخت می‌شود و همچنین نیم ساعت ابتدای پارک نیز رایگان خواهد بود.

طالبی در رابطه با کارت‌ پارک‌هایی که از گذشته شارژ داشته‌اند نیز تأکید کرد: اعتبار کارت پارک‌هایی که از گذشته شارژ داشته‌اند، محاسبه می‌شود به کارت شهروندی شهروندان انتقال داده می‌شود.

وی افزود: در روزهای آینده اطلاع‌رسانی در این رابطه صورت می‌گیرد تا شهروندان محترم برای انتقال اعتبار کارت‌های پارک خود اقدام کنند.