مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: در راستای تحقق رویکرد فرهنگی مدیریت شهری و تقویت هویت اجتماعی شهر قم، طی ششماهه نخست امسال بیش از ۵۹۰ روزسازه فرهنگی در قالب بیلبوردها، تلویزیونهای شهری و دیگر سازههای تبلیغاتی در سطح شهر اکران شده است.
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از پردیسان آنلاین، پیام جوادیان با اشاره به اینکه نگاه فرهنگی به مدیریت شهری یکی از محورهای تحولی شهرداریها در سالهای اخیر است، اظهار کرد: امروز همه سازمانها و مناطق شهرداری قم در این مسیر فعال هستند و سازمان سیما و منظر نیز با توجه به وظایف فرهنگی مندرج در اساسنامه خود، اقدامات مؤثری در این حوزه انجام داده است.
وی با تأکید بر نقش اثرگذار تبلیغات محیطی در ارتقای فرهنگ عمومی افزود: پیامهای فرهنگی اکرانشده در نیمه نخست امسال شامل موضوعاتی چون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت مناسبتهای ملی و مذهبی، ارتقای فرهنگ شهروندی، بازتاب بیانات مقام معظم رهبری، و حمایت از محصولات فرهنگی بوده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۰۰ سازه تبلیغاتی با رویکرد آگاهیبخشی فرهنگی مورد بهرهبرداری قرار گرفته که مجموعاً ۵۹۰ روزسازه تبلیغاتی را شامل میشود.
جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: این روند در نیمه دوم سال نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم با همکاری دستگاهها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان، گامهای مؤثری در جهت توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ عمومی در شهر مقدس قم برداریم.