با وجود گمانه‌زنی‌های بسیاری که در خصوص ادامه یا قطع همکاری تیم استقلال با جواد نکونام وجود دارد، یک پیشکسوت فوتبال مدعی شد نکونام در استقلال ماندنی است.

به گزارش پردیسان آنلاین، پس از پایان لیگ بیست‌وسوم و نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر بسیاری از هواداران استقلال خواهان جدایی جواد نکونام از این تیم شدند. این در حالی است که این سرمربی همچنان یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، هولدینگ خلیج فارس نیز به عنوان مالک این باشگاه تا این لحظه درباره آینده نیمکت آبی پوشان برای لیگ نخبگان آسیا تصمیم‌گیری نکرده است و تنها حدس و گمانه زنی‌هایی درباره ماندن نکونام به گوش می‌رسد.

با این وجود غلامرضا فتح آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خصوص گمانه زنی‌ها درباره تمدید قرارداد جواد نکونام اظهار کرد: سابقه همکاری با احمد شهریاری را در صبا باتری دارم. وی به رغم اینکه از یک خانواده فوتبالی است بسیار استقلال را دوست دارد. آبی پوشان با جواد نکونام به توافق رسیده‌اند و پس از عید غدیر فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز خواهند کرد تا تکلیف بازیکنان تمدیدی یا آن‌ها که قصد دارد جدا شوند مشخص شود.

وی افزود: اطمینان می‌دهم استقلال با احمد شهریاری که نماینده تام الاختیار هولدینگ خلیج فارس است در مدت زمان کوتاهی به قهرمانی آسیا نیز دست پیدا می‌کند.