به گزارش پردیسان آنلاین، حمید کریمی با اشاره به وظیفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در برقراری ایمنی شهر اظهار داشت: به همین منظور استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی در مراکزی که احتمال تجمع همشهریان و زائران وجود دارد، پیش بینی شده است. وی ادامه داد: با توجه به پروتکل‌های کرونایی مراکز زیارتی نباید برنامه خاص […]

به گزارش پردیسان آنلاین، حمید کریمی با اشاره به وظیفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در برقراری ایمنی شهر اظهار داشت: به همین منظور استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی در مراکزی که احتمال تجمع همشهریان و زائران وجود دارد، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پروتکل‌های کرونایی مراکز زیارتی نباید برنامه خاص و تجمعی داشته باشد اما سازمان آتش نشانی استقرار خودروهایش را از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روز شنبه ۳۰ اسفند برنامه ریزی کرده تا لحظه تحویل سال ایمنی مردم حفظ شود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم استقرار خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تا پایان مراسم‌های حضوری و یا مجازی این مراکز اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: استقرار خودروهای عملیاتی در ابتدای بلوار بهار، نزدیکی باب الجواد حرم مطهر، میدان معلم، ابتدای خیابان چهار مردان و پارکینگ شرقی حرم مطهر برنامه‌ریزی شده و گشت موتوری در اطراف رینگ حرم مطهر فعال خواهد بود.

کریمی ادامه داد: به منظور تامین ایمنی مسجد مقدس جمکران در لحظات تحویل سال هم استقرار خودروهای عملیاتی در میدان بقیه الله، بلوار انتظار و میدان آل یاسین پیش بینی شده و رینگ مسجد مقدس جمکران هم توسط اکیپ موتوری پوشش داده می‌شود.

وی گفت: با توجه به ترددهایی که از مسیرهای ورودی شهر قم صورت خواهد گرفت، در عوارضی نیز در صورت نیاز یک دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی مستقر خواهد شد.