به گزارش پردیسان نوین، محمدجواد فدائی روز شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بود.  استاندار کرمان طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۳۰ نفر از هم‌استانی‌ها را در […]

به گزارش پردیسان نوین، محمدجواد فدائی روز شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری کرمان، پاسخگوی تعدادی از تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بود. 

استاندار کرمان طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در راستای پاسخگویی به شهروندان، درخواست ۳۰ نفر از هم‌استانی‌ها را در خصوص مشکلات اشتغال، تسهیلات بانکی، زیرساختی، کارآفرینی، مسکن و غیره را ثبت و دستورات لازم را برای پیگیری آنها از طریق مدیران مربوطه صادر کرد. 
استاندار کرمان به دلیل لغو ملاقات‌های مردمی هفتگی خود با توجه به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی مقابله با بیماری کرونا، به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان و بررسی و پیگیری درخواست‌های آنهاست. 
روزانه حدود ۲۰۰  تماس مردمی با شماره ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) برقرار می‌شود که همه درخواست‌ها در فرم‌های مجزا با درج نام و شماره تلفن ثبت و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.