محمدمهدی شهریاری جمعه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر نیز وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ با اجرای محدودیت ها و همراهی خوب مردم، بهتر شده ولی باید همچنان تلاش ها برای بهبود روزافزون وضعیت ادامه یابد. وی اضافه کرد: همه مردم و مسوولان باید بدانند که […]

محمدمهدی شهریاری جمعه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر نیز وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ با اجرای محدودیت ها و همراهی خوب مردم، بهتر شده ولی باید همچنان تلاش ها برای بهبود روزافزون وضعیت ادامه یابد.

وی اضافه کرد: همه مردم و مسوولان باید بدانند که آفت اصلی در مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹، عادی انگاری است و نباید اجازه دهیم که این امر، گریبانگیر ما شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اساسی بیماریابی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی به همت بسیج و دیگر دستگاه های متولی به خوبی در حال اجراست.

شهریاری اظهار کرد: بهبود زیرساخت های درمانی در دولت تدبیر و امید نقش بسزایی در کنترل بیماری کرونا در آذربایجان غربی داشته است.

وی با قدردانی از اهتمام مردم و دستگاه های متولی از جمله نیروی انتظامی در اجرای محدودیت ها گفت: باید بیش از پیش نسبت به اجرای دقیق برنامه ها اقدام شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.