علیرضا رزم‌حسینی روز سه شنبه در نشست با فرمانداران خراسان رضوی در مشهد تعامل با معین‌های اقتصاد مقاومتی و تشویق آنها را نیز وظیفه فرمانداران دانست و گفت: بهبود فضای کسب و کار یکی از مهم ترین برنامه‌های امسال در خراسان رضوی است. وی ادامه داد: ما به دنبال پیگیری و اجرای پروژه‌هایی هستیم که سرمایه‌های آن جذب شده است.استاندار […]

علیرضا رزم‌حسینی روز سه شنبه در نشست با فرمانداران خراسان رضوی در مشهد تعامل با معین‌های اقتصاد مقاومتی و تشویق آنها را نیز وظیفه فرمانداران دانست و گفت: بهبود فضای کسب و کار یکی از مهم ترین برنامه‌های امسال در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال پیگیری و اجرای پروژه‌هایی هستیم که سرمایه‌های آن جذب شده است.
استاندار خراسان رضوی  با اشاره به برگزاری کنگره ۱۸ هزار شهید استان در سال آینده گفت: فرمانداران باید ارتباط خود را با دبیرخانه کنگره به صورت مستمر حفظ کنند تا بتوانیم به صورت با شکوهی کنگره فاخر و ارزنده‌ای را در استان برگزار کنیم.

رزم حسینی همچنین با اشاره به برنامه های اقتصادی در خراسان رضوی اظهار داشت: پارسال سال خوبی را در استان شاهد بودیم و طی ۱۱ ماه سال قبل پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در حوزه اقتصادی در خراسان رضوی صورت گرفت.
وی به افزایش فضای کار، تلاش، امید و هماهنگی‌های کم نظیر در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: علیرغم آنکه با تحریم‌های اقتصادی مواجه بودیم، خراسان رضوی وضعیت خوب و سرعت قابل قبولی در این حوزه داشت.  
او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیرهای ناباورانه این بیماری بر اقتصاد و سبک زندگی مردم اظهار داشت:‌ علیرغم آنکه پیش‌بینی‌ها حکایت از بروز فجایعی در سطح استان داشت اما این بیماری به خوبی مدیریت شد و در ۸۰ روز گذشته تاکنون در استان هیچ کمبود خاصی در هیچ زمینه ای وجود نداشته است.
رزم‌حسینی همچنین به برگزاری باشکوه و بدون حاشیه انتخابات دوم اسفند پارسال اشاره کرد و با قدردانی از همه فرمانداران و ستاد انتخابات استان افزود:‌ نمایندگان فعلی و نیز نمایندگان بعدی (منتخبین) باید از سوی فرمانداران تکریم و احترام شوند و تعامل و مشورت با آنها در دستور کار باشد.