استاندار قم با انتقاد از تخصیص شهر جدید امیرکبیر جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان گفت: برای اختصاص زمین معوض جهت اجرای این طرح آمادگی داریم.

به گزارش پردیسان آنلاین، بهرام سرمست در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهتمام دولت برای تامین مسکن جوانان اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن می تواند این هدف را تا حدمطلوبی محقق کند.

استاندار قم در ادامه با انتقاد از اختصاص شهر امیرکبیر برای واجدین شرایط این طرح در استان قم افزود: مدیریت استان آماده است تا زمین معوضی با موقعیت مناسب تر را برای اجرای این طرح تخصیص دهد.

شایان ذکر است: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور برنامه‌ریزی نموده است.

اعتبارات تملک دارایی و سرمایه قم ۵۰ درصد رشد کرد

 استاندار قم  همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم با اشاره به تصویب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای سال ۱۴۰۰ این استان گفت: این اعتبارات نسبت به سال ۹۹ بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی دراین جلسه که لایحه بودجه سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی به تصویب رسید ، اظهار داشت:‌ تخصیص کامل اعتبارات سال ۹۹ باید پیگیری شود.

وی اضافه کرد: مدیران دولتی باید برای تامین اعتبارات طرح‌های نیمه تمام از دستگاه‌های ملی مجدانه تلاش کنند.

در این جلسه همچنین چگونگی و اولویت های توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی مورد بحث قرار گرفت و به رای اعضا گذاشته شد.