در نخستین جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، موضوعات مختلفی مانند تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۱۴۰۳، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز و… مورد بررسی قرار گرفت.

در نخستین جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، موضوعات مختلفی مانند تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۱۴۰۳، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز و… مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، نهمین جلسه از شورای سازمان‌های شهرداری قم با محوریت سازمان مدیریت پسماند با حضور اعضا برگزار شد .

جلسات شورای سازمان‌های شهرداری در طول سال دومرتبه در تیر و دی‌ماه برگزار می‌شود و در این جلسات، گزارش عملکرد، ارائه و تصویب تفریغ بودجه، مصوبات جلسات گذشته و …  با حضور اعضا که متشکل از مدیرکل محیط‌زیست قم، نماینده استانداری و اعضای سازمان و هیئت‌مدیره بوده، مطرح می‌شود.

سید عبدالله میرابراهیمی ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۲ ، مصوبات جلسات گذشته را نیز عنوان کرد.

بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ سازمان، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تعیین تکلیف زمین ۴۴ هکتاری در کارگروه مدیریت پسماند، فرآیند امحاء پسماندهای پزشکی، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز از قبیل فاضلاب و گاز ازجمله مواردی بود که در جلسه مطرح شد .

انتهای پیام/۱۰۳