سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان مانند ادوار گذشته این اطمینان را می‌دهیم که از آرای تک تک مردم به عنوان حق‌الناس صیانت کنیم.

به گزارش پردیسان آنلاین، هادی طحان نظیف بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعه گذشته مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزدها اکثریت مطلق آرا را به دست نیاوردند، امروز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون، امروز هر کسی رأی بیشتری کسب کند، به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران معرفی خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: مردم ما، چه کسانی که هفته قبل رأی دادند و چه کسانی که هفته گذشته رأی ندادند، این امکان را دارند که امروز رأی خود را به صندوق‌های اخذ رأی بسپارند و با هیچ محدودیتی به لحاظ قانونی در این زمینه مواجه نیستیم.

طحان نظیف تصریح کرد: طبیعتاً هر فردی که امروز اسمش از صندوق‌های رأی خارج شود، منتخب ملت ایران محسوب می‌شود و رئیس جمهور همه مردم ایران محسوب خواهد شد.

وی تاکید کرد: از همه مردم دعوت می‌کنیم که پای صندوق‌های رأی بیایند و مشارکت خوبی داشته باشند؛ قطعاً رئیس جمهوری که از آرای بیشتری برخوردار باشد، می‌تواند تصمیمات مهم‌تری چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی بگیرد. امیدواریم مردم حضور پرشوری داشته باشند.

طحان‌نظیف بیان کرد: در شورای نگهبان مانند ادوار گذشته این اطمینان را می‌دهیم که نسبت به آرای تک تک مردم به عنوان حق‌الناس صیانت کنیم و آرای مردم را حق الناس می‌دانیم و تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم انجام خواهیم داد.