پرداخت وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی  به خانوارهای نیازمندی تعلق می گیرد که شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار باشد.  از صبح امروز درمناطق مختلف استان البرز سرپرستان خانواده هایی که سیم کارت تلفن همراه آن ها به نام خودشان نبود در مراکز  تلفن همراه  صف تشکیل دادند  که در این شرایط کرونایی […]

پرداخت وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی  به خانوارهای نیازمندی تعلق می گیرد که شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار باشد.

 از صبح امروز درمناطق مختلف استان البرز سرپرستان خانواده هایی که سیم کارت تلفن همراه آن ها به نام خودشان نبود در مراکز  تلفن همراه  صف تشکیل دادند  که در این شرایط کرونایی خطر بزرگی محسوب می شود.

طی هفته های اخیر دولت بارها اعلام کرده که باید از تجمع های چند نفره در اماکن عمومی خودداری شود اما متاسفانه امروز شاهد جمعیت انبوهی در این مراکز بودیم که باید تدابیر بهتری برای ارائه این خدمات صورت گیرد.

مدیرکل ارتباطات سیار استان البرز  در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: ازصبح امروز شاهد جمعیت کثیری در مراکز خدمات تلفن همراه در استان البرز برای دریافت سیم کارت رایگان بودیم .

ایرج اسد اللهی افزود: عده ای از این افراد برای تغییرنام و برخی نیز برای دریافت سیم کارت رایگان مراجعه کردند. 

وی بیان داشت : سرپرستان خانواده ها  نگران نباشند مهلت ثبت نام برای دریافت وام کمک معیشتی تمدید شده و طرح هر ایرانی یک سیم کارت محفوظ است ، مردم به هیج عنوان نگران نباشند و در شرایط بهتر می توانند برای دریافت سیم کارت اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات سیار استان البرز یادآورشد که مردم نیز برای رعایت بهداشت و پیشگیری از ویروس کرونا به هیچ عنوان ازدحام نکنند و در فواصل مختلف اقدام به دریافت سیم کارت کنند.

اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار خط تلفن همراه در استان البرز فعال است