ارتقای رضایت شهروندان از خدمات شهرداری در منطقه 6

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: آمارها نشان می‌دهد در طول یک دهه گذشته میزان رضایت شهروندان در منطقه 6 از خدمات شهرداری قم ارتقا یافته است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: آمارها نشان می‌دهد در طول یک دهه گذشته میزان رضایت شهروندان در منطقه 6 از خدمات شهرداری قم ارتقا یافته است.

به گزارش پردیسان آنلاین، احمد ترکمن، در گفت‌وگویی جامع به تشریح دستاوردهای ده سال اخیر این منطقه اظهار کرد: ارتقای عدالت منطقه‌ای یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری در 10 سال گذشته بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف شهری افزود: احداث میدان ولی‌عصر(عج) به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص، علاوه بر روان‌سازی ترافیک، هویت جدیدی به منطقه بخشیده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: در حوزه عمرانی و ترافیکی، این منطقه شاهد اجرای پیاده‌راه‌های متعدد در خیابان‌های شهید کاظمی، شهید فاطمی و بلوار الغدیر بوده و بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری در معابر مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش فضای سبز، مدیر منطقه از احداث ۵ بوستان جدید شامل بوستان شهدای روحانیت، بوستان مادر و بوستان گل‌ها خبر داد که همراه با کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم، موجب افزایش محسوس سرانه فضای سبز شده است.

ترکمن گفت: راه‌اندازی پارک آموزش ترافیک به عنوان اولین نمونه در منطقه نیز از دیگر اقدامات شاخص در این حوزه بوده است. در عین حال، اجرای دیوارنگاره‌های هنری، نصب المان‌های شهری با هویت ایرانی-اسلامی و نورپردازی معابر و میادین اصلی، چهره منطقه را دگرگون ساخته است.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم مشارکت بخش خصوصی را عاملی کلیدی در تسریع اجرای پروژه‌هایی مانند بازارچه‌های محلی دانست و از افزایش ۴۰ درصدی رضایت شهروندان در نظرسنجی‌های اخیر خبر داد.

ترکمن گفت: در حوزه خدمات شهری و فرهنگی نیز راه‌اندازی ۳ سرای محله و ایستگاه‌های مطالعه، همراه با برگزاری مستمر برنامه‌های آموزش شهروندی و نظافت روزانه، کیفیت زندگی در منطقه را ارتقا بخشیده است.

وی در پایان، برنامه‌های آتی این منطقه را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه فضاهای فرهنگی و ارتقای کیفی خدمات شهری عنوان کرد.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=322220

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: