سیدمرتضی نیرومند اسکویی، شامگاه سه شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی علیشاه شبستر افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان نهایت تلاش و اهتمام خود را در سال جهش تولید بکار می بندد تا اراضی این ناحیه صنعتی در ۳ ماه سوم امسال به صنعتگران واگذار شود. وی با تاکید بر سرعت بخشی در اجرای عملیات احداث و انتقال زیرساخت […]

سیدمرتضی نیرومند اسکویی، شامگاه سه شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی علیشاه شبستر افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان نهایت تلاش و اهتمام خود را در سال جهش تولید بکار می بندد تا اراضی این ناحیه صنعتی در ۳ ماه سوم امسال به صنعتگران واگذار شود.

وی با تاکید بر سرعت بخشی در اجرای عملیات احداث و انتقال زیرساخت ها به ناحیه علیشاه، اظهار داشت: با واگذاری اراضی این ناحیه صنعتی به فعالان بخش صنعت رونق در این ناحیه صنعتی شتاب بیشتری می گیرد. 

نیرومند اسکویی، ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای تولید در علیشاه یکی از کمبود های موجود، ناحیه صنعتی بود که این مهم محقق شد و با بهره برداری از این ناحیه صنعتی افق درخشان در انتظار عرصه صنعت و تولید برای این منطقه است.

به گزارش پردیسان نوین، ناحیه صنعتی علیشاه شبستر در زمینی به وسعت ۱۶ هکتار برای استقرار ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی احداث شده است.