ارائه گسترده خدمات رفاهی و زیرساختی زائران در پارکسوار شمالی قم

شهرداری منطقه سه قم با استقرار ستاد ویژه خدمات‌رسانی و راهنمای زائران در پارکسوار شمالی، مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و خدماتی برای استقبال از زائران سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را ارائه داد.

شهرداری منطقه سه قم با استقرار ستاد ویژه خدمات‌رسانی و راهنمای زائران در پارکسوار شمالی، مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و خدماتی برای استقبال از زائران سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را ارائه داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهرداد روحانی‌وزیری، مدیر منطقه سه شهرداری قم، با اشاره به موقعیت راهبردی پارکسوار شمالی در انتهای بلوار شهید سلیمانی، اظهار کرد: به‌دلیل محدودیت ورود ناوگان بین‌شهری به داخل قم، این پارکسوار به نوعی به پایانه مرکزی زائران تبدیل شد و تمام امکانات لازم برای پذیرایی، استراحت و انتقال زائران در آن فراهم شده است.

وی با تاکید بر اولویت خدمت‌رسانی به زائران، افزود: ستاد ویژه‌ای برای تأمین نیازمندی‌های زائران از جمله آب شرب، ایستگاه‌های شارژ تلفن همراه، سرویس‌های بهداشتی، محل استراحت، تدابیر ایمنی و فضای فرهنگی ایجاد شده است. همچنین محوطه پارکسوار نیز با نصب اعلان‌ها، ریسه‌ها، پرچم‌ها و نمادهای مناسبتی فضاسازی شد.

روحانی‌وزیری با بیان اینکه انتقال زائران به داخل شهر با ناوگان اتوبوسرانی قم انجام شد، گفت: در مجموع، بیش از  ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران از اقضی نقاط کشور در این مجموعه پذیرش شدند که تمرکز اصلی بر خدمات‌رسانی کامل و منسجم به زائران بود، نه صرفاً انتقال آنها به داخل شهر و حرم مطهر.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای این خدمات از مدت‌ها پیش آغاز شد و تیم‌های اجرایی شهرداری در ایام مراسم به‌صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل بودند.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=324891

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: