نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت، در این پیام از احیای زاینده‌رود و رفع مشکل آلودگی هوای جهانشهر اصفهان به‌عنوان مهم‌ترین درخواست‌های مردم از رئیس‌جمهور منتخب نام برده شده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی طغیانی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت، در این پیام از احیای زاینده‌رود و رفع مشکل آلودگی هوای جهان شهر اصفهان به‌عنوان مهم‌ترین درخواست‌های مردم از رئیس‌جمهور منتخب نام برده شده است. متن این پیام به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر پزشکیان
منتخب محترم ملت شریف ایران
برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اولین فرصت قانونی پس از ضایعه درگذشت رئیس جمهور شهید، مهم‌ترین جلوه پایبندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم‌سالاری دینی است. اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت جلب اعتماد مردم عزیز ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، یادآور می‌گردم پس از دغدغه بهبود معیشت که در صدر انتظارات و اولویت‌های مردم از دولت آینده است، امیدواریم ضمن بهره‌مندی و اجرا قوانین و اسناد بالادستی خصوصاً برنامه هفتم، اهتمام وافر خود را در کنار مسائل ملی، برای احیای زاینده‌رود و حل مشکل آلودگی هوای اصفهان عزیز که از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های مردم نصف جهان است به کار بسته و همان‌طور که در جمع مردم شریف و شهیدپرور اصفهان قول دادید از هیچ کوششی برای این دو خواسته جدی و مهم مردم اصفهان دریغ نورزید. بی‌شک مردم اصفهان سنجه کارآمدی دولت‌تان را با حل این دو مسئله و مطالبه به حق و مهم خواهند سنجید.

مهدی طغیانی
نماینده مردم عزیز اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس»