مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار متر خطوط طولی بهصورت دوجزئی انجامشده بود که در سال۱۴۰۲ توانستیم تقریباً حدود ۱۰۰ هزار متر خطوط دوجزئی را در سطح معابر شهری اجرا کنیم.
مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار متر خطوط طولی بهصورت دوجزئی انجامشده بود که در سال۱۴۰۲ توانستیم تقریباً حدود ۱۰۰ هزار متر خطوط دوجزئی را در سطح معابر شهری اجرا کنیم.
به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا خلیلی با اشاره به اقدامات سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم در سال گذشته اظهار داشت: از مهمترین اقدامات این سازمان در سال گذشته، بحث پیگیری اجرای خطوط طولی معابر و عابر پیاده بهصورت دوجزئی بود که در سالیان گذشته بهصورت سرد اجرا میشد، اما در سال ۱۴۰۲ اجرای خطوط دوجزئی تسریع گرفت.
وی با بیان اینکه خطوط دوجزئی مزایایی مانند طول عمر بالا و دارای بود استانداردهای جهانی است، افزود: در حین رانندگی چه روز و چه شب با این خطوط، مسیرهای خیابان بهصورت ایمن مشخص میشود و بهراحتی رانندگی صورت میگیرد.
مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار متر خطوط طولی بهصورت دوجزئی انجامشده بود که در سال۱۴۰۲ توانستیم تقریباً حدود ۱۰۰ هزار متر خطوط دوجزئی را در سطح معابر شهری اجرا کنیم که این موضوع رشد قابلتوجهی را نشان میدهد و البته در سال جدید نیز به دنبال این هستیم که این خطوط را توسعه دهیم.
وی با تأکید بر اینکه ماندگاری این خطوط برخلاف رنگ سرد که ۴ تا ۶ ماه بوده، به حدود ۲۴ تا ۳۶ ماه میرسد، گفت: در سال دو تا سه بار باید این خطوط سرد را همراه با مشکلات محیطزیستی اجرا کنیم که خطوط دوجزئی، ماندگاری بالا، سازگاری با محیطزیست و افزایش ایمنی در تردد را به دنبال دارد.
انتهای پیام/۱۰۳
Friday, 29 November , 2024