عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های مشخص‌شده جهت مسدود شدن مسیر خودروهای شخصی به سمت مسجد مقدس جمکران به خاطر موضوع کرونا، سازمان آتش‌نشانی همانند سال گذشته برنامه عملیاتی استقرار خودروهای خود را در مسیرهای منتهی به این […]

عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های مشخص‌شده جهت مسدود شدن مسیر خودروهای شخصی به سمت مسجد مقدس جمکران به خاطر موضوع کرونا، سازمان آتش‌نشانی همانند سال گذشته برنامه عملیاتی استقرار خودروهای خود را در مسیرهای منتهی به این مسجد مقدس را اجرا کرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی مشخص ۲۰ خودرو عملیاتی به همراه چهار دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی در محل‌های مختلف در مسجد جمکران، رینگ اطراف و پارکینگ‌های آن مستقر شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به استقرار خودروهای آتش‌نشانی در اماکن پرتردد تصریح کرد: ۱۵ خودرو عملیاتی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران ازجمله عوارضی قم- تهران، پارکینگ شرقی و در رینگ حرم به‌صورت کامل مستقر شدند.
جعفری تصریح کرد: همچنین تانکرهای آب‌رسان به‌صورت آماده‌باش مستقر شدند تا در صورت نیاز به کمک خودروهای عملیاتی اعزام شوند.**