سیدمحمد موسوی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره اهمیت فضاسازی‌های شهری برای ایام نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ و در راستای زیباسازی شهر قم، ۲۰۰ اِلِمان پروانه بهاری در تقاطع‌های غیر همسطح و تابلوهای هدایت مسیر شهر قم نصب‌شده است. وی به دیگر فعالیت‌های […]

سیدمحمد موسوی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره اهمیت فضاسازی‌های شهری برای ایام نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ و در راستای زیباسازی شهر قم، ۲۰۰ اِلِمان پروانه بهاری در تقاطع‌های غیر همسطح و تابلوهای هدایت مسیر شهر قم نصب‌شده است.

وی به دیگر فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری برای ایام نوروز اشاره و از مهم‌ترین آن‌ها تعویض استیکر اِلِمان‌های شکرستان، نصب ۸ مجموعه باکس سه‌تایی در بلوار شهید سلیمانی و ورودی‌های شهر، اجرای طرح خانه‌تکانی عید و تعویض روکش تابلوهای شهدا و خوش‌آمد گویی عنوان کرد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری قم تصریح کرد: احیا و بازسازی ۲۳ اِلِمان نوروز سنوات گذشته، احیا و بازسازی ۴۳ اِلِمان ثابت سطح شهر و نصب ۲۰ بیرق شادی در میدان آستانه از دیگر فعالیت‌های نوروزی سازمان زیباسازی است.

موسوی‌منش خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزاری جشنواره گنجشک بهاری و نصب ۵۰ اِلِمان گنجشک بهاری در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و در سطح شهر نصب‌شده است.

وی از اجرای بیش از پنج هزار مترمربع دیوارنگاره در سطح شهر با موضوع نوروز مهدوی خبرداد.