اتفاقات مثبت شهر باید با جریان‌سازی به مردم اصفهان اطلاع‌رسانی شود

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مرکز ارتباطات مردمی انتظار می‌رود در کنار انتقال انتقادات و درخواست‌های مردم به شهرداری برای اقدامات مثبتی که در شهر انجام می‌شود جریان‌سازی کند.

به گزارش پردیسان آنلاین، فرزانه کلاهدوزان در هفتمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند در ارتباط با مردم از خواسته‌هایشان مطلع شوند اقدام پسندیده‌ای است زیرا شهروندان مهمترین سرمایه اصفهان هستند.

وی افزود: مردم تمایل دارند با مدیریت شهری ارتباط نزدیک داشته باشند و افرادی که پاسخگوی آن‌ها هستند، توانایی همدلی بالایی داشته باشند.

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پیام‌های مردم با پیگیری جدی قابل حل است، تصریح کرد: تقویت ارتباطات مردمی سبب افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری می‌شود.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: ارتباطی که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان شکل گرفته می‌تواتد الگوی همه نهادهای خدمت‌رسان شهر باشد.

وی گفت: ۱۳۷ مامن و پناهگاه برای مردم بود و شهروند احساس می‌کند که کسی حرف او را می‌شنود و حتی موضوعاتی که به نهادهای دیگر مربوط است را به آن می‌گویند.

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مردم باید در تماس با ۱۳۷ احساس کرامت کنند و قطعاً نتیجه تحقق این امر برای نظام جمهوری اسلامی سودمند است.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: داده‌های سامانه ۱۳۷ به قدری ارزشمند است که می‌توان با آن پروژه‌های شهری را تعریف کرد.

وی با تاکید بر لزوم تحلیل رفتار شهروندان در سیاست‌گذاری شهری ادامه داد: کمال‌گرایی مردم اصفهان در مقایسه با دیگر شهرها قابل توجه است بنابراین از مرکز ارتباطات مردمی انتظار می‌رود در کنار انتقال انتقادات و درخواست‌های مردم به شهرداری برای اقدامات مثبتی که در شهر انجام می‌شود جریان‌سازی کند.

اتفاقات مثبت شهر باید با جریان‌سازی به مردم اصفهان اطلاع‌رسانی شود

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=332454

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: