به گزارش پردیسان آنلاین، فرزانه کلاهدوزان در هفتمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بتوانند در ارتباط با مردم از خواستههایشان مطلع شوند اقدام پسندیدهای است زیرا شهروندان مهمترین سرمایه اصفهان هستند.
وی افزود: مردم تمایل دارند با مدیریت شهری ارتباط نزدیک داشته باشند و افرادی که پاسخگوی آنها هستند، توانایی همدلی بالایی داشته باشند.
رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پیامهای مردم با پیگیری جدی قابل حل است، تصریح کرد: تقویت ارتباطات مردمی سبب افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری میشود.
کلاهدوزان خاطرنشان کرد: ارتباطی که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان شکل گرفته میتواتد الگوی همه نهادهای خدمترسان شهر باشد.
وی گفت: ۱۳۷ مامن و پناهگاه برای مردم بود و شهروند احساس میکند که کسی حرف او را میشنود و حتی موضوعاتی که به نهادهای دیگر مربوط است را به آن میگویند.
رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مردم باید در تماس با ۱۳۷ احساس کرامت کنند و قطعاً نتیجه تحقق این امر برای نظام جمهوری اسلامی سودمند است.
کلاهدوزان خاطرنشان کرد: دادههای سامانه ۱۳۷ به قدری ارزشمند است که میتوان با آن پروژههای شهری را تعریف کرد.
وی با تاکید بر لزوم تحلیل رفتار شهروندان در سیاستگذاری شهری ادامه داد: کمالگرایی مردم اصفهان در مقایسه با دیگر شهرها قابل توجه است بنابراین از مرکز ارتباطات مردمی انتظار میرود در کنار انتقال انتقادات و درخواستهای مردم به شهرداری برای اقدامات مثبتی که در شهر انجام میشود جریانسازی کند.
