به گزارش پردیسان آنلاین، علی نیک با تشریح فعالیت‌ها در ابتدا پیرامون شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رابطه با استفاده از اتوبوس در جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: متأسفانه شرایط قم، قرمز و به شهرهای پرخطر تبدیل‌شده است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با حمل‌ونقل عمومی طبق […]

به گزارش پردیسان آنلاین، علی نیک با تشریح فعالیت‌ها در ابتدا پیرامون شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رابطه با استفاده از اتوبوس در جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: متأسفانه شرایط قم، قرمز و به شهرهای پرخطر تبدیل‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با حمل‌ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم ابلاغ‌شده است، افزود: در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه رانندگان و مسافران تمهیداتی اندیشیده شده است، در این راستا در خصوص رانندگان یک سری اقدامات شامل ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن اتوبوس در انتهای شب مورد تأکید است.

نیک ابراز کرد: در جهت ضدعفونی از دستگاه فوگر که یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات بوده استفاده می‌کنیم و برای مسافران نیز شرایطی را در نظر گرفته‌ایم و استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را تذکر می‌دهیم تا مسافران به تعداد استاندارد و با تراکم جمعیتی کمتری از خدمات استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان نیز خودشان باید این فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت کنند، تصریح کرد: تاکسی‌های خطی نیز در ایستگاه‌ها روزانه دو بار ضدعفونی می‌شود و رانندگان تاکسی همه مجاب شده که از ماسک استفاده کنند و ظرفیت خودرو را با تصمیم ستاد کرونا کاهش دهند.**